Fredag

mjgfdasöööloiuytrre--,n,mmtyokhj vyoig7uhijht8kjkjjhhgdggsdfsxssattpoi76uyytrterdsdspmpluhkikghlgbmiujkykjjjloö,ö'ääkägfdssdfkj.ö lkjkjhhjhg  mnbvmkjhgtyuio-,......hhhhhhhhhhf 

//céline

Jag markerade alla "riktiga" ord hon skrev med fet stil : ) Hon har precis ritat en jättefin teckning till mig. Jag tror att jag ska ta med den och sätta upp den i skåpet : ) Och skolfotot kom idag : ) och jag ska på Tranan. Det är ju nästan så att man kan bli glad igen ; )

 
Célines teckning : ) 
bästa SP07a
jag, som alltid blir misslyckad på kort ><


Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, det första riktiga ordet hon skrev var öl. Vad lär du din lillasyster egentligen? ;)

2007-11-11 @ 12:59:39
Postat av: Aleks

Du blev skitfin ju!!!!!jag längtar till skolboken...

2007-11-12 @ 16:08:29
Postat av: Bea

Hahaha, vilken fin teckning! XD Jag skulle vilja påstå att det ser ut som mannens könsorgan :P Haha! XP Ja, och dessutom är det första ordet hon skriver "öl" :P Vad är du för syster igentligen? ;)

2007-11-17 @ 14:13:51
URL: http://beaemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0