I'm trying to keep my head up high.

Vi fick tillbaka våran svenskauppsats idag. Jag tror att jag aldrig har fått så dåligt betyg i svenska, det var hemskt. Och så gäller det att sitta där, med huvudet högt och se stolt ut, eftersom det kunde ju ha gått värre. Men jag måste ju mäta med mina mått. Och enligt mig gick det dåligt! Se det såhär: Tänk dig att du är Miss World. Alla tycker att du är skitsnygg och du vet om det. Det kommer fram någon till dig och säger "Du är ju inte så ful." Då är inte det en komplimang, utan närmare en förolämpning. Det buger inte att vara okej, om man är van vid att vara bäst. Så är det.


Känns inte stabilt.

Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Tezz

Sant, så sant.
Men bit ihop och gör ännu bättre nästa gång :)

2007-11-21 @ 20:05:39
URL: http://mariathereseenglund.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Ja det ar ju sant!

2007-11-22 @ 13:47:44
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0