Lista

Eftersom jag har varit så dålig på att blogga skyndar jag mig att slänga upp en lista, så ni har lite koll på mig iaf ; )

Dagens humör: Utmattad.
Dagens mående: Bergochdalbana..
Dagens borde: Geografiarbete som ska in imorgon [jag är klaar :D] och gratta mormor : )
Dagens frisyr: utsläppt och tråkigt.
Dagens smink: Nej, allt blev bortsnöat.
Dagens klädsel: Jeans från BikBok och linne från JC.
Dagens planer: Gratta mormor, äta och soooova.
Dagens materiella vill ha: Laptopväska till min baby samt ett par snygga skor.
Dagens längtan: Jul och ledighet.
Dagens fundering: Vart tog CD-markeringspennan vägen?.
Dagens beroende: Kofta, vet ni hur kallt det är ute?
Dagens tråkigaste: Otursveckan still going strong.
Dagens tidning: Skolboken! [ingen tidning, men shit the same.]
Dagens låt: Whiskey lullaby : )

Lista från Lisa [http://fashiongeek.tjejsajten.se] 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0