Omtänksamma Sandrine :)

Jag tror inte att det är sant. Det finns faktiskt folk som finner nöje i att spy ut negativa kommentarer anonymt på bdb. Vad är det för nöje? Det är väl ingen som tar åt sig av en anonym människa? Det är liksom bara några svarta bokstäver som en låtsasmänniska har skrivit för att denna person inte har något bättre för sig. Nä, jag tycker att om man ska tycka något, positivt eller negativt, så ska man fan kunna stå för det också. Annars tar man inte åt sig av kritiken, inte jag iaf. Det enda som denna anonyma person fick ut av dessa kommentarer var de två minuter som det tog för mig att kolla igenom dessa. Men men, jag hoppas att du är nöjd. Men vill du att jag ska sluta vara en sån tönt/tro att jag är såjävla snygg/lägga ut massa fjortisbilder osv. så stå för det, så kanske kanske kommer jag ta åt mig : )


Nu har du tillochmed fått ett helt inlägg, tänk vad omtänksam jag är : )


Och förlåt för att jag är så dålig på att blogga nuförtiden, jag ska försöka bättra mig : )
Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

härlig inställning sötnos :)

2007-11-17 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0