Älskade sol[arium?].

Jag blri äcklad av mig själv. Nu är det inte rätt tillfälle att säga så när det är Outsiders på tvn. Detta avsnitt handlar om människor som inte kan gå ut utan att sitta och sminka sig i sex timmar.
Men iaf. Jag blir verkligen äcklad, för att min hy har blivit så blek och glåmig. När jag kom ut ut duschen häromdagen  häll jag på att bryta ihop. När jag fick höra att U hade liknat min hy vid en porslinsdocka rasade min värld.
Jag har alltid varit flickan med solkysst hy, året runt. Men nu efter nian har den blivit jätteblek och äcklig. När jag ser M, I eller F som solar solarium regelbundet får jag abstines. På allvar. Jag har inte solat solarium sedan skolavslutningen i nian. Och jag har lovat mig själv att jag ska få en "riktig" bränna i år, eftersom  jag ska till Corsika snart. Det är riktigt svårt. Jag tycker det är såjävla snyggt med en lätt solbrun hy, och hatar det här.

Nä, fyfan vilket tråkigt inlägg. Men jga var tvungen att skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0