En dag kvar till det nya livet!

Haha, här är det dramatik som fan! ; )
Idag har vi fikat chokladbollar, bullar, läsk, godis och jag har köpt svindyr glass från Häagen Dazs som jag ska käka ikväll. Nu mår jag illa, men vafan! Man ska ju inte fika på en månad sen ; )

Blev dock besviken på glassen.. Eller inte på själva glassen utan på kartongen. Det är ju en klassisk "äta-glass-direkt-ur-burken"-burk, men locket går inte att sätta fast igen! Så man måste ju äta upp ALLT på en gång, och det är 500ml i burken! Men men, det löser sig, jag får byta bruk eller något. Och själva glassen var SKITGOD! Köpte ngn med kakdeg och kola-/chokladbitar i, mums!

Nä, nu ska jag läsa klart alla bloggar, sen blire lite plugg! ; )
Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0