Tack Frida!

"Och så kan du klä av dig till bara underkläderna så kommer jag snart."
Haha, vilken panik jag fick. Jag trodde ju att jag bara skulle få halvkropp + armar. Men jag fick helkroppsmassage!
Det var helt underbart : ) Jag har dock svårt för att ligga naken inför en person som jag bara har träffat en halvtimme tidigare. Men det gick bra, och trevlig var hon : )

Efteråt pratade vi lite, och kom fram till att världen är så liten ibland, haha ; )
Så det jag vill säga med detta inlägg är helt enkelt; Tack Frida, som gav mig en helt ny kropp ; ) (plus att hon skippade vinprovningens första timme pga mig!)


Kyssar! ♥


Kommentarer
Postat av: helena

Härligt med massage!

2008-04-30 @ 16:14:59
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0