Utgång och bilder.

Äntligen har jag lagt upp bilderna från Donnas visning! Ni hittar dom här. (under 3 april)
Tänkte även visa upp vad vi fick i goodie-bagen;

Shampoo, balsam och inpackning från kerastase,
shampoo från Loreal,
20% rabatt på valfritt plagg från Såfin,
hårspray från Matrix samt lipplumper från Maybelline : )

Igår blev det Tranan för min del, som jag tillbringade med Lisa och hennes IB:ister ; ) Väldigt trevligt, och inte trodde jag att jag skulle få dansa till Spice girls igen! Haha.

trevlig kväll över lag, och mindre trevlig dag idag. Haha, och on top of that ska jag till Bollnäs på eftermiddagen och lyssna på ståkkonsert! Mitt stackars huvud! Men men, man lever ju bara en gång ; )

Ha det bäst!
Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul med en goodiebag, mycket bra saker :D

2008-04-05 @ 15:31:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-06 @ 16:22:26
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0