Vilken dag!

Waah! Jag sov jättekasst inatt! Inte bra förutsättningar för dagen..
12-13 var det marschträning, och det gick skitkasst! Många nya var där, vilket är bra, men då inga gamla är där blir det bara skit. Det tog sig ite mot slutet, men det var fortfarande inte bra. Höjdpunkten var lätt när H fick prova på att vara tamburmajor : )
13-14 passade vi på att äta, och ladda upp för det senare, inte så efterlängtade, stämrepet.
14-16 var det stämrep, och mellan 16-17 spelade hela orkestern. Jag och L gick tidigare eftersom
16.50 var det dags för Salsakurs! Svårt att ställa om från stel orkestermarsch till salsa med höftrörelser deluxe, men helkul var det! Funderar på att fortsätta, eftersom jag bara var stand-in för M idag..

Nu har jag ätit och kollat på LA ink. Ska försöka träna sen oxå, om jag pallar.. Dumma huvudvärk!

Kyssar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0