Vit månad är det nya svarta!

Jag och mina vänner S och P ska ha en vit månad från och med onsdag. Och då menar jag inte en vanlig vit månad, utan en kritvit månad.

Vi får inte:
→ Äta godis
→ Äta kakor, bakelser, tårtor
→ Äta chips, popcorn
→ Äta glass
→ Dricka saft, läsk
→ Dricka någon form av alkohol.

Perioden gäller mellan 9/4-7/5
Men efter två veckor (efter den 23/4) får vi totalt tre fuskdagar då vi får dricka och äta vad vi vill.

Så mina dagar kommer fyllas med nötter/frukt, 75%ig choklad (max en ruta/dag!!), smoothie och juice när det kommer till "godis".

Jag kommer inte klara det, men det är lät värt ett försök!

VIT MÅNAD ÄR DET NYA SVARTA, okej?

Kyssar!♥

[en egen kategori har jag gjort oxå, då tanken är att mina kära läsare ska kunna följa min kamp ; )]

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fan va duktigt av er :D Hoppas det kommer gå bra! :)

2008-04-08 @ 11:57:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Liza

Vad bra att ni har med tre fuskdagar :) blir nog ännu svårare annars..

2008-04-12 @ 23:00:27
URL: http://halighalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0