Tuesday.

Och ikväll ska jag unna mig lite Gossip girl! Varför? Jo, för jag har kollat upp vilka länder som lever i diktatur, och pluggat mycket på samhällen : )
Så medan somliga är och brassevaxar sig sitter jag hemma i vardagsrummet och kollar på den bästa serien just nu [med undantag av Grey's så klart] och dricker smoothie ; )

Annars har jag haft en bra start på veckan. Igår hade jag sovmorgon, sen tränade jag och Amanda efter skolan. Det följde jag upp med buo och lite snack på station med martin. Kvällen avslutades med lite modell-tv à la Janice Dickinson. Perfa!

Och idag startade jag dagen med AAR (just den biten kunde ju varit bättre ;)) och svenskaredovisning. Sen hade vi ett hål där på förmiddagen. Jag, Stina och Charlotte fyllde det med promenad, äpple och naturgodis samt lite poker ; ) Sen på matten fick vi tillbaka proven, med ett mycket bättre resultat än jag trodde! Efter skolan spelade jag och Peter fortsatte tjata som en liten 6åring på mig om elevafton. Med argument som "Du spelar ju så proffsigt, om du bara har lite erfarenhet av framträdanden kan du ju göra betaljobb" är det svårt att veta vad man ska svara, haha. Sen hämtade jag min väska, och snart avrundar jag kvällen med den hetaste skvallerflickan just nu! Känns bra.

Och sen då? Imorgon står ett aldeles för långt geografipass på schemat, men det är nog det enda negativa. Sen har jag utv.samtal imorgon, och hur det än går kommer jag lägga mig med (lycko)tårar i ögonen, eftersom kvällen avslutas med Grey's.
Torsdagen verkar inte så dum den heller, jag slutar ju 11.55 då ;D Sen är det fredag = gym i Arbrå och evu. ferre. Sen äre LOOOOOV.


Ojoj, vilket ointresannt inlägg : ( Det ber vi om ursäkt för ; *

Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0