Vecka 7

Vi gör en sammanfattning av veckans:
- Måltid: Pölsan i skolan! Helt underbar! ... Nä, seriöst. Kvällens middag (klyftpotatis, sallad, kött och sås) var bäst!
- Person: Lisa <3 för alla hjärtansdag-baket : )
- Citat: "Hur många gånger kan man frysa en limpa?" (helst med tysk brytning à la Hedberg)
- Dag: Tisdag och friluftsdagen : )
- Aktivitet: Sparkracet :P
- Låt: Bubbly med Colbie Callait, hur mysig som helst :)
- Bild: Se nedan :) Snyggbild på mig och Lisa ;O
- Resa: Till Corsica, mamma har kommit ett steg längre i planeringen!
- Onödiga: Mitt minne. Jag glömde nästan ALLT när jag skulle till Lisa!
- Fasa: Marschträningen imorgon.
- Längtan: SPOOORTLOV! nu tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0