Ferre

Var ut igår. Jag stack till Amanda vid fem [kom till henne ca sex], vi lagade lite mat och fixade oss till förfesten hos Elsa : ) Eftersom jag och Amanda är sådana hälsosamma människor bestämde vi oss för att gå till Elsa.. Eller så missade vi bussen ; )
Aja, när vi väl kom till ferren så var det trevligt, öven om jag förlorade på ölspelen hela tiden. xD På Tranan var det ganska segt, dåligt med folk bara. Men men, det var kul att gå ut med Amanda, jag har ju aldrig varit ut med henne förr : ) Vår sammanfattning av kvällen ser väl ut såhär ungefär:
-Dålig hunkfaktor (endast 2-3 snygga killar!)
-överfall på dansgolvet
-cerpentiner
and so on.

Efter Tranan gick vi hem till hennes lägenhet och käkade lite kall mat xD Sen gick vi till Statoil och köpte glass, munk och weinerbröd, efter det gick vi hem och fettade oss ; ) Efter många om och men gick vi och la oss, och idag klev vi upp 8.30! En applåd till oss :D Haha.

tack alla inblandade för en underbar fredag/lördag <3

Kyssar!♥

och när kommer bilderna från gfesten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0