Citat.

Jag har gjort en ny kategori, citat. Och då måste jag ju citera lite oxå.

+ Sandrine, din lilla porrunge! - Therese Ö till mig på dansgolvet
+ Jag ser brun ut i din kamera, den ska bli min bästis! - Jag till Lisa
+ Lycka är att få måla naglarna i vilken färg man vill. - Lisa
+ Där sa du den fula sanningen! - Céline till mig när jag sa; Vad goda bullarna var!
+ Ni är utslängda från BUO! - Isabelle till Simon och Jonas när dom hade köpt manliga skärp.
+ Den där svanen, det är min pappa. - Oskar på väg hem från Bornholm
+ - Jag ska tatuera in kar här! K-A-R.
   - Men karl stavas ju med L.
   - [funderar] JAA! Det gör det ju! -
Simon och jag på disco i Bornholm.

Det får räcka för ikväll.


Take care!
Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0