Förlåt mig.

Nu var det ett tag sen sist. Men jag går ju numera i skolan, och då blir det inte mycket tid kvar för datorn. Framförallt inte för blogginlägg, tyvärr. Jag har liksom gått i skolan i 1 och en halv vecka ungefär, och jag har redan med mig en väska som väger tre ton hem. Välkommen till gymnasiet. Blä. Annars verkar det ganska bra, mycket trevligt folk, bra schema, god mat och allt sånt. Å andra sidan har vi en häxa till samhällslärare. Men det är bara första året, sen får vi nån Ulla, som tydligen äger allt. (det har Anso sagt ; )) Ja, det var väl allt på skolfronten tror jag. Eller nä. Jag måste ju bara tala om att begreppet sovmorgon inte längre existerar. Och det är vi mindre nöjda med.



Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0