jobb-igt

Jag jobbade mellan 8 och 16 på Orbadens idag. Nu är jag trött som fan, ska ner och fika tårta sen sova : ) Jag vill säga att det har varit en bra dag, men jag vet faktiskt inte. Visst, det var mycket att göra. Men jag fick ju hjälp av snälla servetriser : ) När jag kom dit så var Annica [ ! ] och Anna där. Lite senare kom Ola också. Vaddå flashback från hösten / vintern 06? Helt underbart. Till en början. Efter ett tag så började jag få ont i huvudet och känna mig yr. Till lunchen tog jag två alvedon och till slut så försvann huvudvärken och yrseln. Men disken tog aldrig slut! Som tur var så hjälpte Annica mig. (hon har förövrigt blivigt jättetrevlig, inte för att hon var otrevlig innan men ni fattar ; ))
   Men nåt kändes fel, och gjorde det hela dagen. Jag blev riktigt ledsen. Jag vet dock inte varför. Men när Ida kom och frågade hur det var med mig så kunde jag inte svara bra. Ett litet ord bara, så slipper hon oroa sig. Men nej. Jag vet inte. svarade jag. Helt sanningsenligt. Jag ångrade mig så fort jag hörde hennes svar, Men vad är det då, vännen? Vi pratade lite om det senare, och jag vet att hon bryr sig. Jag sa att det inte är nån fara, alla har dåliga dagar. Men jag vet inte vem jag försökte övertala, Ida eller mig själv?

Skola imorrn, jag är nervös. Efter det så blir det jobb, jag hoppas på Jossie och Mirre som sällskap (eftersom jag inte träffade dom idag)  : )


Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0