Lyrisk.

Alftakarnevalen idag : ) Min underbara Elsa blev lyrisk. [läs: gick med lyra för första gången] Det gick bra, kändes dock lite ovant. Det var ju trots allt ett tag sen sista marschen och nu hade vi ju lyra med oss också : ) Vi bestämde oss även för en eliten-reunion lördag/söndag. Men vi behöver en gitarrist. [flirt, flirt] Hoppas att så många som möjligt kan komma iaf : )


Det är fan inte lätt. Jag ser i era ögon hur ni tycker att jag överdriver, men det gör jag inte. Att ständigt behöva tänka på allt man säger och gör bryter ner en. Jag kan inte säga någonting utan att vara säker på att 'hon'  inte skulle säga så. Jag kan inte tycka något är snyggt, för det gör ju 'hon' också. Jävlar vilken wannabee jag är! Nä, jag pallar inte det här längre. Så fort jag tycker likadant som 'henne' är jag en wannabee?! Det fungerar ju inte, jag måste ju få tycka som jag vill, eller? Bah, get a life.


10 dagar kvar tills skolan. börjar få lite jättemycket panik.

Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Swampii

Det gick bra för dig i förstaled med :D Du är också min, underbara Sandrine :) /elsa

2007-08-15 @ 00:03:34
Postat av: Lisa

Sluta bry dig om de dryga människorna som kallar dig Wannabe, strunta i blickarna, so what?! Du är du och hon är hon, du är vår underbara Sandrine ju!

2007-08-20 @ 17:34:20
URL: http://fashiongeek.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0