Sommar : )

Äntligen lite riktig sommar! Två varma och soliga dagar i rad nu! : D Underbart. Jag hatar dock att ligga på stranden själv, så jag hoppas att jag får tag på Lina tills imorrn, känns som om det var år och dar sen sist : /


Sen är ju Orhalla över också, jag är riktigt imponerad av Tomas och Kajsa som har annordnat det. Det var första gången, och ingenting gick åt helvete! ; ) Hanna [som jag jobbade med], Elin och Emma [Hannas systrar] åkte hem igår. Katarina åker hem imorgon, och Tomas och Kajsa åker nog också hem snart. Det känns lite trist, man har ju varit så nära alla dom i två veckor nu, och att inte se dom flesta av dom förens nästa sommar känns konstigt. Men men, stor eloge till Tomas och Kajsa : ) [ En applåd, som eliten skulle ha sagt ; ) ]

Jag vet att jag inte är såjävla aktiv här, men för det första är det ingen som läser den här bloggen. Och för det andra så är det sommar, och för det tredje så är bloggen så ful. Snälla hjälp mig med layouten! Ja. Eller något åt det hållet. ; )



Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0