Tisdag.

Jag klev upp 08.00 imorse, och jag är knappt trött nu! Det här med att vända tillbaka dygnet var kanske inte så svårt som jag trodde. ; ) Dagen har tillbringats hos mormor och morfar, med kort- och loppspel. Mysigt värre!

Funderar på Gävle med Lisa imorrn. Hon är dock lite tveksam, med tanke på att vädret skulle bli bra. Jag kollade på smhi.se nyss och då skulle det bli fint i Gävle men regn hemma i Bollnäs. 'suck' Men men, jag hoppas iaf på en tripp, syster fyller ju år snart  : )


När det bär iväg, då bär det iväg! - Peer Juel


Kyssar!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej sandrine, hanna från solbränna här ;)

2007-08-15 @ 02:46:30
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0