Imponerad / besviken

Jag måste erkänna att jag är enormt imponerad av en viss person. Härom dagen var jag och den här personen i samma lokal ett tag, tillsammans med massa andra människor. Den här personen fick för sig att hon skulle prata med/om allt och alla. Och gissa vad, hon kunde namnet på alla! det nästan mer än vad jag kan. Varför blev jag imponerad? Jo, jag trodde nämligen att det bara var hon och hennes fjortiskompisar som existerade i hennes egocentriska värld. Se där, man ska visst inte ha förutfattade meningar om alla ; )


Just det, jag är även besviken på en person. Jag har haft ganska höga tankar om den här människan, tycker att hon är en bra person liksom. Men idag. Vi hade redovisning i historia idag, muntligt. När min grupp [även när den andra gruppen] redovisade satt den här personen och skrattade. Även om hon inte skrattade åt redovisningarna är det fruktansvärt oförskämt! Hon satt även och viskade och skrev lappar till andra. Nä, min respekt till henne försvann helt kan jag lova!


Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Tezz

Usch, jag hatar när man redovisar och folk skrattar!
Jag får världens sämsta självförtroende då.
DÅ kommer verkligen blyga, osäkra Tezz fram. (Tro mej!)
Så fy skäms på vem det nu var!

2007-12-22 @ 22:46:37
URL: http://mariathereseenglund.blogg.se
Postat av: Anonym

Jenny?

2007-12-23 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0