Lördag.

Mycket som snurrar i huvudet nu, så jag tror att jag skriver av mig lite ; )

Gårdagen var en bra dag, till en början iaf. Jag sov hela tio timmar eftersom vi hade låång sovmorgon. 11.55 började vi, och slutade 14.00. Även om geografiprovet som vi hade sista timmen kunde ha gått bättre så var jag nöjd. (Det är svårt att vara missnöjd med en skoldag som endast innehåller två lektioner) Efter skolan gick jag, Petra, Jenny, Simon, Kristofer, Jens och Anton till Roys för en fika : ) Myys.
Jag kom hem strax innan fyra och stack iväg till jobbet vid halv fem. Det var nu det började gå utför. Jag ser att jag inte står med på schemat för lördagen och går och pratar med Kina. Då får jag reda på att jag inte får jobba. Fan vad sur jag blev. Jobbet i allmänhet var väldigt uppochned.

En perfekt dag blev tillslut en halvkass dag.

Och idag har jag konsertat hela dagen. Det gick ju bra iaf : P

Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0