BollnäsFestivalen

Nu är det över. Efter två ganska slappa pass (14.30-20.30 passen) och ett stenhårt pass (nattpasset) känns det i mina fötter och rygg vill jag lova. Det har faktist varit roligt, man har träffat mycket roligt folk, hört mkt bra musik, spelat fotboll med Karl Martindahl, fjäskat för Jörgen, plockat öl- och ciderburkar bland massa onyktert folk, skrattat för ingenting osv. Jag har haft en toppenhelg, och hoppas på en festival nästa år också :D
Maja från The Sounds, som förövrigt var helt underbart bra :D

Och idag var det helt underbart att ställa sig i duschen. Jag tror inte att jag har längtat så mycket efter en dusch förr, man känner sig overkligt äcklig efter en festival.

Nä, här vill jag inte sitta ;)
Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0