Saknar.

Jag saknar så att jag går sönder. Jag önskar att du var här, nu! Att jag fick hålla om dig, och känna din doft. Fan.

Och jag skulle ha jobbat idag, men när jag kom dit så fick jag veta att det behövde jag inte. Istället skulle jag få jobba inne på Solbränna Antik, imorrn t.o.m torsdag, sen får vi se hur det blir ;) Det ska bli jättekul att få jobba där, jag kommer kanske att vara själv vilket känns lite nervöst, men annars ska det väl gå bra :)

Vi var i Sundsvall igår, på IKEA och Birsta City. Jag inhandlade ett par nya skor och en bh :) Sen hittade jag nästan 1 miljon saker som jag skulle kunna tänka mig ute i lägenheten, men dom sakerna får jag allt vänta med.


Nu ska jag nog ta och kika in i Lisas blogg :)
Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0