Måndag.

Jag kom hem fyra istället för åtta idag, svinhärligt! (Det var inget buo-rep, eftersom vi var i lingbo i helgen)
Sen att jag har pluggat hela helgen är ju inte lika kul, men men. Och nu ska jag ner och fortsätta plugga, geografiprov imorgon, matteprov onsdag, historia- och samhällsförhör på torsdag. 
Och jag har fortfarande inte kommit över helgen. Det är såjävla irriterande att allt kommer vara som vanligt på måndag. Men, life is a bitch.


Jag försöker komma över det. Men det går liksom inte. Varje jävla gång du öppnar din mun så skär det i mina öron, varje gång du tar på mig så fräter det på min hud, och varje gång du skrattar eller ler så vill jag bara kräkas. Jag är rädd för att det här kommer sluta illa, riktigt jävla illa.



 
Happy moment from Lingbo : ) [Johan, Kenneth, Frida och Mattias kör "stolleken"]



Kyssar!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0