Onsdag.

Skola idag, och jag ville fortfarande bara kräkas! Dagen gick fort, vi hade bara ngra lektioner.

När jag kom hem så fikade jag med systrar och pappa : ) Sen så intervjuade Vanessa mig, det var till ngt skolarbete : P Och som vanligt hamnade jag här sen. Jag läste nyss en blogg, och kunde verkligen inte hålla mig för skratt, helt seriöst. Den har personen skrev att hon inte klarade av att ljuga, vilket hon precis har gjort för mig. Skrattretande. Och jag skojar inte, den här människan trodde ju på skiten hon skrev, endå så har hon ljugit mig rätt upp i ansiktet. Och tro på fan, jag vill bara kräkas. Eller skratta. jag vet inte riktig än. Det lutar åt kräkas.

Men samtidigt så är jag förvånad. Folk låtsas verkligen bry sig. Varför lägga ner en massa tid på att bry sig så inåt helvete?! I don't get it. Men jag vet att du bryr dig.
Men du, jag menade inte tanden. Jag menade bloggen, eliten - Sandrine! Hur är det? Tell me, du vet att du kan berätta för mig, everything. Hoppas du vet det. Du vet det!! Det är ju Du och jag Sandrine!!


Kyssar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0