Söta syster :)

Céline och Vanessa dansade och sjöng till "Mors lilla Olle" ute i trädgården.

Vanessa: [Viskar till Céline] Det är nu du ska säga 'Brumelibrum'.
Céline: wrumm, wruuum, bruuuuum. [låter som en bil/motorcyckel]
Vanessa: Men åh! Brumelibrum som en björn!

Céline gungar.
Céline: Jag ser ut som världens bästa Pippi, när jag har gräs under mig.


Jag slänger in ett annat favortitcitat av Annika, eftersom hon fyller år idag.
[Skolavslutningsmiddag i Harsa]
Annika: Tänk. Här sitter jag och bjuder minderåriga på beroendeframkallande dryck. (hon bjöd mig på kaffe)
Jag: Jamen, det kunde ha varit värre saker du erbjöd mig än kaffe.
Annika: Nä, vad säger du Sandrine, ska du med ut på baksidan och röka en joint?
Åsa: Men Annika?! Vad säger du?
Annika: Men nu är jag ju inte lärare längre!


Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0