Friday night.

Kommer att tillbringas i Lottefors. Eller kvällen iaf ; ) Vi ska och äta hos ngra kompisar till mamma och pappa, och vi blir alltid kvar där i 100 år >< (midsommar 06 skulle dom luncha där, klockan 12. Och när kom dom hem? Jo, vid midnatt. Och då var tillochmed mina syrror med.) Nä, jag ser inte fram emot kvällen, jag är skittrött och vill vara hemma och sova! Och titta på Crossing Jordan. Men men.
Nu sitter jag iaf på biblan eftersom jag missade bussen. Det var kö inne på videohallen, och jag skulle ju hyra singstar.  Men men, jag fick mitt singstar iaf, och nu hinner jag ju blogga lite också ; )

Det börjar bli jobbigt att hålla allt inom sig.


Kyssar!

[Just det. Mina drömmar om X har kommit tillbaka. INTE BRA!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0