Insparken

Trots för mkt sprit (dock inte för min del, eftersom jag inte dricker) en cykel i bäcken, bråk, halvkass musik och lite sömn så var det lyckat : )

Vi var drygt 30 pers hemma hos Elsa på förfest, jag kände typ hälften xD När klockan närmade sig tio så begav vi oss mot Max. Eller nästan alla, jag, Lisa, Tette och Sveg gick först till Gärdet för att lämna Lisas väska. Sen så mötte vi upp resten på Max. Där såg vi till att få is oss lite glass, pommes och nuggets. Sen bar det vidare mot Tranan. Det var jättemycket folk (inte så oväntat dock) och jättetrevligt. Fast alla [utom Jennifer] trodde att jag var sur : ( Sur var jag ju iofs, men inte på dom. Efter Tranan så åkte Elsa, Jonas, Dennis och jag hem till Elsa och sov där.

På lördagen klev vi upp vid tio, eftersom vi skulle spela. Så vi blev väl inte sådär jätteglada när vi insåg att spelningen var inställd pga dåligt väder XD Men men, life is a bitch sometimes. ; ) På eftermiddagen så var det Tacomiddag hos Tette som nyss fyllt år : ) Trevligt, vi tittade på Bornholmsfilmen och fotboll ^ Jag åkte hem vid halv tio, och la mig så fort jag kom hem. Haha.


Idag har jag inte gjort så mkt, typ städat badrummet och bäddat rent i sängen XD Skönt.
Nä, nu ska mamma kolla på ugnar ; )


Kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0