Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Fan. I'm just fucked up in my head right now, som Elena skulle ha sagt ; ) Jag trodde att det skulle gå bra med hela den här jag-låter-bli-att-tala-om-allt-det-där-och-håller-det-inom-mig-istället-grejen. Det gör det ju inte, för fan vad svårt det är. Och hela tiden så spelar jag bara, och lever ett liv som inte är mitt. Och varje gång jag skrattar så gör det lite ondare inuti mig, eftersom jag vet att jag ljuger. Men frågan är om inte lögnen är bättre än sanningen i vissa fall.
Annars är det bra, fredag imorrn. Slutar tidigt, sen hem och sjunga singstar med syster. Allt är bra, frid och fröjd. Jag har aldrig varit lyckligare. Eller nåt i den stilen.



Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Gör du? hehe ;) kul! :D

2007-09-27 @ 22:02:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0