1 vecka och 6 dagar.

Vit månad is still going strong! Det har fortfarande inte blivit så jävla svårt heller. Imorgon har halva tiden gått och då har vi 2/3 fuskdagar till vårat förfogande.

Jag känner att jag gillar det här, även fast många tror att jag gör detta för att gå ner i vikt. Och när de tror det blir de arga. Såhär är det; Jag gör detta för att jag vill se om jag klarar av det. Punkt. Sen om jag går ner ett halvt hekto eller upp två så får det vara så.
Jag tror att man kan äta allt i viss mängd, och träna [även om det bara är vardagsmotion] lite smått varje dag så kommer man att gå ner i vikt om man behöver det. Det gäller liksom att lyssna på kroppen tror jag. Så denna vita månad har inte alls så mycket att göra med Beach 08 som ni trodde ; )

Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

tack..du är väl alltid lika söt

2008-04-22 @ 18:34:41
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0