Ibland

Ibland så bara dyker det upp en massa minnen. Som häromdagen, när en bild av Solbränna och äppelpaj dök upp i mitt huvud när jag satt på bussen. Det var en trevlig tid. Biljetter, sol, jävla massa äppelpaj, och ett ord. Som jag vägrade säga; Nephilim. Och såklart H. Som verkligen försökte få mig till att säga det där ordet. Haha, jag är bra barnslig ibland xD

I sommar blir det inget Solbränna. Det finns liksom inte längre. Det är lite tråkigt.



Det är ett bra minne. Sådana ska man komma ihåg.
Kyssar ♥

Kommentarer
Postat av: hanna (NEPHILIM)

haha nephilim! jag hörde att solbränna slagit igen, känns trist. var ju trevligt i somras! men vi lär nog ses där i Orbaden nåt ändå hoppas jag, om jag tar mig dit. allt är bra här, hoppas det är samma med dig

2008-04-27 @ 00:32:37
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0