Massage!

Åh, vilken soft dag jag har haft. Eller det beror på hur man ser det..
Franska 08.00 är kanske inte jättesoft. Men det gick hyfsat bra, vi fick sluta jättetidigt, haha.
Sen nationellt prov mellan 9.10 - 11.35. Inte heller så kul, men men.
Sen SLUTADE jag. Det är nu det börjar bli bra. Käkaade dock lurre i skolan, eftersom jag var tvungen att gå till idrotten och tala om att jag inte skulle vara med [förskylning].
Kom hem nyss iaf, solen skiner. Underbart. Ska snart gå ut och sätta mig på altanen och plugga lite matte.
Sen ska jag till F, och få massage! Efterlängtat som fan.
Ikväll blir det tv i form av fula betty och DHW,

Kortfattat; en bra dag : )

Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Fin blogg!



Kolla gjärna in min blogg! ♥

2011-11-21 @ 22:13:43
URL: http://mallanmalinforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0