Slapp dag!

Idag fick jag sova till nio! Jag kan inte ens komma ihåg när jag sov till nio på en veckodag sist! Helt underbart!
Åkte ner till skolan vid elva, jag och C skyndade oss att äta lurre innan matten som började halv 12.
Efter matten gick klassen och åt, så jag och C gick till biblioteket och kollade upp biljettpriser till Sthlm : )

Sen var det bad på idrotten, kul trots att jag är så blek att jag nästan är genomskinlig ><
Sen slutade jag!! Vilken dag, endast två lektioner : )

Och nu sitter jag och snackar skit med A som vanligt, samt försöker prata allvar med F. svårt att byta från det ena till det andra ; ) haha.


Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag !
Kyssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0