Konstiga känslor och drömmar.

Jag hade världens konstigaste dröm inatt. Jag kan bara inte släppa den och gå vidare, jag är övertygad om att den betyder något viktigt. Det är skönt att inte ha samma dröm som förut, men jobbigt att drömma helt sjuka saker. Åh, jag blir frustrerad.


Jävla skit. Det som inte får hända, händer såklart. Jag kommer på mig själv att sitta och följa dina rörelser med blicken. Jag kommer på mig själv att tänka på hur vackra dina läppar är. Jag kommer på mig själv att känna att jag vill hålla om dig. Jag kommer på mig själv när jag tar åt mig varenda ord du säger, och hur jag känner varje andetag du tar. Jag kommer på mig själv med att hata hur jag känner.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ring till en drömmtydare XD

2008-02-05 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0