What a day!

Jag mår illa. Jag är yr. Jag har ont i huvudet och jag är hungrig. Jag vet att jag bara klagar, men jag måste få allting ur mig. Jag börjar bli riktigt konstig. Jag blir jätteofta yr och får huvudvärk, speciellt på måndagarna [vilket kanske kan bero på att jag är på skolan/kulturskolan i 12 timmar.] Men men, det löser sig. (Som Lisa skulle ha sagt :))

Efter BUO pratade jag lite med Kenneth oxå.
Jag: Nä, haha. Flöjterna var väl inte riktigt på topp idag. Jag mådde iaf inte så bra.
Kenneth: Nä, och Isabelle såg inte så bra ut hon heller.

Fatta vad jag skrattade! Dåligt ordval kan man ju tycka ; )

Och sen frågade jag Frida om hjälp med naturkunskapen, vilket verkligen behövdes. Hon kunde inte riktigt precisera det hon heller, men nu förstår jag lite mer iaf. Tack som fan till dig. : )


Så. Den här dagen hade sina ljuspunkter den med : ) Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hittade lite i alla fall :D

2008-02-04 @ 20:58:38
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Jennifer

haha, kenneth är bäst ;)

2008-02-05 @ 12:23:00
URL: http://jenniferlundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0