old shit.

Iband skriver man saker för att glömma. Det fungerar för mig, men en dum sak jag ofta gör är att jag glömer att radera skiten efteråt. När man hittar det så kommer allt tillbaka igen. Jävla skit.

Dagen började bra, även om jag kände mig som i ett läge mellan sömn och vakenhet. Bussen var sen, som vanligt, men jag kom i alla fall i tid till franskan. Det flöt på ganska bra, men efter andra lektionen började jag känna mig hungrig. Då hade jag både historia- och mattelektion innan lunch. [Lunch 12.10 suger!] Men men, jag fick bra besked på historian och på matten gjorde jag klart veckans planering, så det känns bra:)

Efter lunchen och idrotten hade jag spelning. Att sitta spikrak i ryggen och hålla upp flöjten är inte lätt när man är helt utmattad efter sextio minuters idrott ;) Spelningen gick tack och lov bättre än förra veckan, men helt i form är jag inte. Sen var det bara att springa till bussen, och hade jag kommit tio sekunder senare hade jag missat den. [Jag, tidsoptimist? Nej inte alls ;)] Jag hoppades ju att Elina skulle vara på bussen, men hon var sjuk. Men jag klarade mig endå ;)


Sen kommer jag hem. Det är nu det går utför.




Nä, jag kollar på lite bilder istället : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0