Åh!

Jag kan inte tro detta! I flera månader har jag gått och trånat efter ett par trosor från hanky panky, och gissa vad jag hittade nu? En tävling där man kan vinna ett påskägg med hela 6st trosor!

Jag har knappt ngra trosor kvar längre, eftersom alla mina är antingen för små eller utslitna. Sen är de ju så fula.
Och som jag sa har jag länge drömt om ett par trosor från hanky panky, men som student utan egen inkomst [bortsett från månadspengen som ligger på ca 500lappen/månad] får jag hålla mig till mina drömmar om den perfekta trosan. Om jag inte skulle vinna förstås : )

Här hittar du tävlingen, och den avslutas idag, så skynda!


Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack :D

2008-03-24 @ 17:43:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Stina

6 st!? kolla www.metrobloggen.se/fahrman där kan man vinna 100 st!!!!!! :O :O :O

2008-03-26 @ 21:35:16
URL: http://www.metrobloggen.se/stiinalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0