Emodagen.

Ja, idag var det alltså emodagen, aka skärtorsdagen. [HAHA]
Idag var ingen bra dag, usch. Det blir bara fler och fler dåliga dagar nu : (
Hela veckan har varit kass. Anledningar: tre prov, varav två jätteviktiga, Anton har
varit borta hela veckan och då blir allt så seriöst hela tiden ; ), spelningen i tisdags gick åt helvete
plus en massa annat som jag inte tänker berätta om här. Jag tänker inte berätta det över huvudtaget heller ; )

Dock har veckan haft sina ljuspunkter. Tex fick jag 2000:- insatt på kontot igår, det är ju helt okej. : )



Kyssar! ♥

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

fan så härligt med påsklov! :D Jag är iofs arbetslös så jag har väl typ "lov" jag med, haha ;)

2008-03-20 @ 21:24:15
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0